Raqamli nazorat qurilmasi kartochkalarini topshirish va olish
tartibi ma’lum bir talablar asosida amalga oshiriladi.
Avvalo topshirish tartibi bilan tanishib chiqadigan bo‘lsak, raqamli
nazorat qurilmasi kartochkalarini olish istagida bo‘lgan
haydovchilar bizning markazga shaxsan o‘zlari kelishlari kerak
bo‘ladi va birinchi navbatda nazorat qurilmasi kartochkasi haqida
ma’lumotga qay darajada egaliklari o‘rganiladi. Agarda haydovchi
nazorat qurilmasi kartochkalari haqida hech qanday ma’lumotga ega
bo‘lmasa mutaxassislar tomonidan kerakli ma’lumotlar beriladi.
So‘ngra haydovchi shartnoma bilan tanishtiriladi. Agar haydovchi
shartnoma shartlariga rozilik bildirsa, u bilan sharnoma imzolanadi.
Shundan so‘ng haydovchi qo‘liga ariza blankasi topshiriladi.
Haydovchi ariza bilan tanishgan holda o‘z ixtiyori bilan o‘z nomidan
raqamli nazorat qurilmasi kartochkasi uchun ariza topshiradi.
Raqamli nazorat qurilmasi kartochkalari ariza topshiruvchi ariza
topshirgan kundan boshlab shartnomada belgilangan vaqt ichida tayyor
bo‘ladi va ariza topshiruvchiga topshiriladi. Tayyor bo‘lgan nazorat
qurilmasi kartochkalarini olishda ham haydovchi ariza topshirgan
joyiga kelib shaxsan o‘zi shaxsni tasdiqlovchi hujjatlarini taqdim
etgan holda olib ketadi. Haydovchilar kartochkalarini tayyor
bo‘lganligi haqida ma’lumotni bizning ijtimoiy tarmoqlarimiz orqali
olishlari mumkin bo‘ladi.
Qo‘shimcha ma’lumot sifatida ariza topshirishda kerak bo‘ladigan
hujjatlarni sanab o‘tamiz:
- 1. Passport yoki ID passport va xorijga chiqish pasporti
- 2. Haydovchilik guvohnomasi
- 3. 3/4 formatdagi 2dona fotosurat
- 4. Haydovchi kartochkasi uchun to‘lov kvitansiyasi
Ma’lumot sifatida haydovchilar uchun beriladigan raqamli nazorat
qurilmasi kartochkalarining amal qilish muddati 5 yil hisoblanadi.